Instrucțiuni depunere cerere de finanțare

  1. Accesare portal - anzm.afir.info
  2. Se face autentificarea cu adresa de email si parolă
  3. După autentificare se selectează alocarea financiară aferentă programului de finanțare pentru care doriți depunerea cererii
  4. Cu butonul Descarcă model cerere de finanțare se salvează în calculator cea mai nouă variantă a Cererii de finanțare care poate fi încărcată în aplicație
  5. Se completează corect Cererea de finanțare pe calculator folosind Adobe Reader, Adobe Acrobat Pro în conformitate cu ghidul solicitantului și se semnează electronic
  6. Se pregătesc documentele bifate în secțiunea D. În etapa de pregătire a documentelor, se verifică respectarea următoarelor reguli:
      denumirea fișierelor nu trebuie să conțină caracterele speciale: ~ " # % & * : < > ? / \ { | } . și nici să înceapă sau să se termine cu caracterul .
      fișierele trebuie să fie în format .PDF, scanate la o rezoluție de minim 200dpi. Excepție face cererea de finanțare care trebuie încărcată în forma completată pe calculator
      dimensiunea unui fișier nu trebuie să depășeasca 512MB
      numele unui fișier nu trebuie să depășească 90 de caractere
  7. Se încarcă cererea de finanțare completată și semnată electronic în aplicație accesând butonul Încarcă cererea completată. În cazul unor erori de validare la încărcarea cererii de finanțare se afișează mesaj explicativ. După corectarea informațiilor eronate din cererea de finanțare se reia încărcarea acesteia.
  8. Dupa încărcarea cererii de finanțare, în fereastra afișată sunt preluate datele din cerere (Titlu proiectului, Denumirea programului, Solicitant, CUI și valoare finanțare nerambursabilă), apoi trebuie încărcate documentele bifate în Lista de documente a cererii
  9. Butonul Șterge permite ștergerea întregului proiect
  10. Fișierele încărcate greșit se corectează printr-o nouă încărcare a documentului
  11. După ce au fost încărcate toate documentele este afișat butonul Confirmare depunere
  12. După confirmarea depunerii, proiectul primește număr de ordine
  13. Accesând opțiunea Listă dosare depuse din meniu se va putea consulta lista de dosare încărcate de beneficiar
      Opțiunea Vizualizare afișează detaliile dosarului respectiv, inclusiv istoricul depunerii
  14. Accesând opțiunea Listă sesiuni din meniu se vor putea consulta informații aferente sesiunilor: numărul de dosare depuse, valoarea, dosarelor depuse, disponibil, plafon depunere, alocare, etc